Summer Lip Favorites: Τα αγαπημένα μου για τα χείλη - Beauty Secrets

Breaking

FACEBOOK

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Summer Lip Favorites: Τα αγαπημένα μου για τα χείλη

Το καλοκαιράκι προχωράει και εμείς ήρθαμε για να σας δροσίσουμε με χρώμα!!

Θα σας μιλήσω για αγαπημένα μου προϊόντα για τα χείλη.

Ξεκινάμε από αριστερά με ένα προιον της Essence που είναι και από τις λατρεμένες μου. Έχω σχεδόν όλα τα κραγιόν της. Αυτή την εποχή όμως προτιμώ αυτό το baby pink. Απλώνεται ομοιόμορφα έχει διάρκεια και κάνει πολύ ωραία χείλη.

Συνεχίζουμε με το Lip Smoothie της Pop beauty. Χαρίζει ένα πολύ απαλό χρώμα όχι τόσο έντονο όσο φαίνεται, γυαλιστερό με μια πολύ ωραία υφή. Το ειχα κερδίσει και το ευχαριστιέμαι.

Τα μολύβια της Maybelline  Color Drama πραγματικά τα θεωρώ best of!!!! Ειδικά αυτό που έχει ένα κοραλί χρώμα.  Μιλάμε για σταθερότητα, πλουσιο χρώμα, σαρκωδη χείλη, ματ αποτέλεσμα.

Για το Mac LipGelee τι να πω? Δεν εχω λόγια γενικά για τα MAC. Αυτό όμως είναι ένα υπέροχο εξτρα γυαλιστερό lipgloss . Κάνει τα χείλη ζουμερά και γυάλινα.

Τέλος αυτό το lipstick της W7. Ωραιο, σε nude κάνει εξαιρετική δουλειά. Κρεμώδες, όχι ματ και με υπέροχο άρωμα.

Εσεις έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Πως σας φάνηκε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Post Top Ad

Responsive Ads Here